Bun venit la Pantofia!
Mai jos găsești răspunsuri la câteva întrebări frecvente pe care le primim de la clienții noștri.
Filtrați după subiect
Toate
- Toate
Cat costa transportul?
Pentru comenzile mai mici de 300 lei,transportul este:
13 lei / TVA inclus Sameday
17 lei / TVA inclus Cargus
Pentru comenzile mai mari de 300 lei
0 lei Sameday
17 lei Cargus
Ce metode de plata exista?
Plata se va face in numerar, sub forma de ramburs la momentul receptionarii coletului de catre Cumparator.
Cat dureaza livrarea?
Produsele vor fi livrate la data de livrare specificată în Confirmarea Expedierii sau, dacă data de livrare estimată nu este specificată, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data Confirmării Expedierii.
Mentionam ca pot apărea întârzieri din cauza unor circumstanţe neprevăzute sau din cauza zonei de livrare.
In cazul in care, din diverse motive, produsele nu se pot livra la termenul stabilit, veti fi anunțati și vă vom oferi posibilitatea de a continua cu achiziţia, stabilind o nouă dată de livrare sau de a anula comanda. Va rugăm să reţineţi că nu livrăm in zilele de sâmbătă si duminică.
Mentionam ca pot apărea întârzieri din cauza unor circumstanţe neprevăzute sau din cauza zonei de livrare.
In cazul in care, din diverse motive, produsele nu se pot livra la termenul stabilit, veti fi anunțati și vă vom oferi posibilitatea de a continua cu achiziţia, stabilind o nouă dată de livrare sau de a anula comanda. Va rugăm să reţineţi că nu livrăm in zilele de sâmbătă si duminică.
Aveti magazine fizice in orasul meu?
Suntem încântați să vă anunțăm că Pantofia (Amely Shoes) are magazine fizice în mai multe orașe!
Iată lista orașelor în care ne puteți găsi:
TIMISOARA, ARAD, SIBIU, LUGOJ, ORADEA, DEVA, PETROSANI,TARGU MURES, CARANSEBES, BRASOV, RESITA
Iată lista orașelor în care ne puteți găsi:
TIMISOARA, ARAD, SIBIU, LUGOJ, ORADEA, DEVA, PETROSANI,TARGU MURES, CARANSEBES, BRASOV, RESITA
Ce se intampla dupa ce plasez o comanda?
Comenzile depind de disponibilitatea produselor respective, iar in cazul in care apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă unul dintre produse nu se află în stoc, ne rezervăm dreptul de a vă oferi informaţii despre produse înlocuitoare, de calitate și valoare egale sau asemănătoare celor pe care le-aţi comandat.
Cu toate ca depunem toate diligentele pentru a procesa toate comenzile, pot exista condiţii excepţionale ce ne pot obliga să refuzăm prelucrarea unei comenzi după trimiterea e-mailului de Confirmare a Comenzii, motiv pentru care ne rezervăm dreptul de a refuza în orice moment comanda dumneavoastră.
Cu toate ca depunem toate diligentele pentru a procesa toate comenzile, pot exista condiţii excepţionale ce ne pot obliga să refuzăm prelucrarea unei comenzi după trimiterea e-mailului de Confirmare a Comenzii, motiv pentru care ne rezervăm dreptul de a refuza în orice moment comanda dumneavoastră.
Se primeste factura?
Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate, pe care o va transmite Cumparatorului impreuna cu bunurile livrate.