Pentru a plasa o comadă, trebuie să urmezi procedura de achiziţie online şi să dai clic pe Finalizare Comandă. După aceasta, vei primi un email de confirmare a primirii comenzii (Confirmare Comandă). Te rugăm să reţii că acest lucru nu înseamnă acceptarea comenzii, deoarece comanda ta reprezintă o ofertă trimisă de tine, cu privire la achiziţionarea unuia sau a mai multor produse. Toate comenzile sunt supuse acceptării echipei Pantofia şi îți vom confirma acceptarea printr-un mesaj separat trimis prin email, mesajul de confirmare a expedierii (Confirmarea Expedierii). Contractul de vânzare-cumpărare produse dintre noi („Contractul”) se încheie doar după ce îți trimitem Confirmarea Expedierii.
Contractul se va referi numai la acele produse a căror expediere a fost confirmată prin Confirmarea Expedierii. Nu vom fi obligaţi să livrăm niciun alt produs care ar fi putut fi inclus în comanda ta, până la momentul expedierii produsului respectiv nu este confirmată printr-o Confirmare a Expedierii distinctă.
Comenzile depind de disponibilitatea produselor respective, iar în cazul în care apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă unul dintre produse nu se află în stoc, ne rezervăm dreptul de a-ți oferi informaţii despre produse înlocuitoare, de calitate și valoare egale sau asemănătoare celor pe care le-ai comandat.
Cu toate că depunem toate diligențele pentru a procesa toate comenzile, pot exista condiţii excepţionale ce ne pot obliga să refuzăm prelucrarea unei comenzi după trimiterea emailului de Confirmare a Comenzii, motiv pentru care ne rezervăm dreptul de a refuza în orice moment comanda ta.
După finalizarea cumpărăturilor, articolele pe care vrei să le cumperi sunt adăugate în coşul tău de cumpărături. Următorul pas constă în procesarea comenzii. Pentru a face acest lucru:
Daţi clic pe butonul Coş de Cumpărături din partea de sus a paginii
Daţi clic pe butonul Vizualizare Coş de Cumpărături.
Daţi clic pe butonul Finalizează Cumpărăturile
Completaţi sau verificaţi datele de contact, detaliile comenzii, adresa de livrare.
Daţi clic pe Confirmă Comandă.
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile livrate, pe care o va transmite Cumpărătorului împreună cu bunurile livrate.
Plata se va face in numerar, sub forma de ramburs la momentul receptionarii coletului de catre Cumparator.
Cumparatorul are obligatia sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Pentru motive de securitate a tranzacţiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe Site şi să nu seteze opţiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă şi se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex: să conţină cel puţin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre şi caractere special).
Vrem să vă oferim cea mai ușoară experienta atunci când vine vorba de cumpărături online. Din acest motiv comenzile de încălțăminte pot fi efectuate la noi si prin telefon. Desigur, în plus, beneficiați de revenirea specializată la telefon în cazul în care ceva nu funcționează. Orele în care telefonul este activ sunt între 10:00 – 17:00 de luni până vineri.